sobota, 19 września 2015

Na dzień dobry


Wiem, że od blogów parentingowych roi się w sieci. Od porad i pomysłów. I to jest świetne, bo ile Mam, tyle opinii, inspiracji i sposobów na życie. Na wychowanie i spędzanie czasu. Sama je czytam, autorki wielu z nich podziwiam i polecam do poczytania innym :)  
Jednak nie mam ambicji, by tworzyć kolejny. Nie znam się na blogowaniu i marketingu. Na robieniu zdjęć też się nie znam. Ale też jestem Mamą. Tworzę świat swój i swojej rodziny. Każdego dnia, w każdej chwili. I lubię to :) Tym się pasjonuję. I tym chcę się dzielić. Będzie mi bardzo miło, jeśli którejś obecnej lub przyszłej Mamie moje słowa i doświadczenia na coś się przydadzą. A jeszcze bardziej cieszyć się będę, kiedy któraś tu zostanie i ze mną swoim się podzieli :)

Tyle słowem wstępu. A przechodząc do prywaty i konkretów - Mamą jestem już (!) 4 miesiące. Mamą wspaniałej Córki, której imieniu nazwę zawdzięcza ten blog. I, prawdę mówiąc, nie pamiętam, "jak to było wcześniej". Normalne? Chyba normalne ;) A jak jest teraz? Wspaniale, bez dwóch zdań. 




4 komentarze: